O blogu

Každý se mě ptá, co jím, když jsem vyřadila pečivo, jogurty a mléko ze své stravy. JÍST JE SEXY slouží jako odpověď. Neříkám, že život bez pšenice je jednodušší, chce to kreativitu a čas. Příprava gluten free pokrmů zabere rozhodně více času než koupit, ukrojit a namazat chleba. Každopádně to stojí za to. Budete se cítit a vypadat líp.

Jídla jsou otestovaná na bůčkomilcích (Bůčkomilci jsou lidé, kteří neřeší zdravý životní styl a zabíjačka jim přijde jako dobrá párty). Hlavním testovačem je můj přítel.

scheme

3 jedy. Cílem je snažit se vyhnout třem bílým jedům – mouce, mléku a cukru (záměrně píšu snažit- nic si nezakazujte ani nepřikazujte, pokud milujete francouzskou bagetu jako já, prostě si ji občas dejte). Odpověď na otázku proč se jim vyhýbat, nechám zatím na Vás.

Kvalita. Strava je po psychice druhý faktor, který nejvíce ovlivňuje Vaše zdraví. Proto investujte do kvalitních potravin stejně, jako investujete do kvalitních bot nebo auta. Jednoduše zvyšte kvalitu a potom automaticky snížíte kvantitu.

Rychlost. Vaření podle JÍST JE SEXY je rychlé a nepotřebujete na něj dlouhý nákupní seznam.

O Michi

Miluju jídlo. A vůbec mně to nevadí, teď. Dřív jsem s tím měla velký problém. Po dobrém jídle vždy následovaly výčitky a ty jsem následně ničila sportem. A tak dokola. Toto mě donutilo začít přemýšlet o jídle. Mým cílem byla štíhlá postava. Přečetla jsem několik článků a knížek o výživě psané výživovými poradci, trenéry a jinými „odborníky“. I přesto, že jsem díky své pevné vůli dodržovala tyto rady a pravidelně cvičila, nikdy jsem nedosáhla takových výsledků, o jaké jsem stála.  Při výšce 166 cm jsem se vždy pohybovala kolem váhy 62 kg.

Upgrade

Můj postoj k jídlu se před 2 lety změnil a to díky mému okolí. Najednou jsem kolem sebe měla mnoho inteligentních lidí, kteří neřešili, jestli je nějaké jídlo kalorické, ale jestli jejich tělu přinese něco užitečného. Začala jsem se zajímat o jídlo z hlediska zdraví a té SPRÁVNÉ kvality. A přesně to bych s Vámi ráda sdílela na blogu JÍST JE SEXY. Od té doby, co se mým primárním cílem stalo zdraví a ne štíhlá postava, jsem štíhlejší než kdykoli předtím.

Zkuste se přestat řídit (možná v dobré víře myšlenými) radami od „odborníků“ a začněte se stravovat podle potřeb vašeho těla. Vaše tělo Vám přesně řekne, jak často a kolik potřebuje jíst.

Tak jak se i já v této oblasti vzdělávám a vyvíjím, tak se bude vyvíjet i tento blog. Moje rady a doporučení neberte jako dogma, ale jako inspiraci a zkušenosti, které fungují mně a lidem v mém okolí.

Přestože je vývoj v dnešní době nezastavitelný, k pránické výživě se nikdy nedopracuju. Už jen z toho důvodu, že JÍST JE SEXY.

Michi Sedláčková

IMG_1852-Edit